12 Nejlepší Celeb Hmotnost

hubnutí dieta plus minus

Nejúčinnější hubnutí postupy zahrnují měnící se vaše strava stravě a zvýšení fyzické aktivity. Ale v počátečních fázích hubnutí pilulky na hubnutí může dát třeba tlačit a urychlit vaše hubnutí výrazně. Pojďme se podívat na průměrného člověka denní spotřebu potravin. Většina z nás začít snídaní s vysokým obsahem cukru a zpracované potraviny. Tělo přeměňuje tento typ potravin na glukózu rychle. Naše slinivka smysly to, a reaguje tím, že pumpuje inzulín.

Inzulin dělá svou práci, a dveře do cely jsou otevřeny a glukóza se spálí a přebytečné uložené v našich tukových buněk. Tento proces se děje poměrně rychle. Jakmile inzulín přijde, glukóza je odstraněna z rovnice rychle, ale inzulinu v krevním oběhu trvá mnohem déle, aby se opustit tělo.

Mrzí mě to, protože jsem tě dal na 1200 kalorií stravy a řekl, že to bylo zdravé. Mrzí mě to, protože když jste byli běh 5x týdně, jsem vás povzbuzoval, aby přechod z 1200 kalorií na 1500 kalorií, místo toho, aby vám říká, že byste měli jíst mnohem víc než to. Mrzí mě to, protože jste byli kojení, a není tam žádný způsob, jak jíst ty asi 1700 kalorií za den by bylo dost jak pro vás a vaše dítě. Mrzí mě to, protože jsi alergický na lepek a tak zoufale se zhubnout, že jsi to nehodil na přijímací formulář. Ale zmínil jste to se mnou později, a neměl jsem tušení, škodu děláš pro to, aby vaše tělo. Je mi líto, protože si myslím, měl jsem vědět. Myslím, že by měl být vzdělaný lépe, než jsem začal vyprávět, všechny z vás, co je správné nebo špatné pro vaše tělo.

Víte, že bít doporučuje se pět až devět denních porcí ovoce a zeleniny může dělat to jednodušší, jak zhubnout, ale to neznamená, že je to snazší dosáhnout.

Jednoduchý způsob, jak to udělat? Koupit ovocné mísy. Jste více pravděpodobné, že chytit ovoce a zeleninu více než méně zdravé volby, když jsou připraveni k jídlu a v prostém místě. Katie Cavuto MS, RD, dietní sestra pro Philadelphia Phillies a Letáky, navrhne vedení umyté a připravené rodiny s dětmi zelenina jako okurky, papriky, cukr snap hrášek a mrkev v přední části ledničky, takže nejsou přehlíženy. Banány , jablka, hrušky a pomeranče jízdné dobře jako sladké občerstvení a by měly být uchovávány na pult, kde si každý může vidět.

Když kalorií jsou řezané příliš drasticky, tělo může skutečně začít jíst sám, a chce jen to nejlepší! Je to jít po svalové tkáně. Problém s tímto je, že sval spaluje kalorie účinněji, než jiné části těla. Když ztratíte svalovou tkáň, nebo svalová tkáň hmoty, spálíte méně kalorií. Jste také pravděpodobně nebude cítit stejně, nebo jako energický, takže se stanou méně aktivní. Takže znovu, prostě kácení na kalorie může vytvořit dvojí pohroma pracuje proti vám.

Čím více svalů budete stavět, tím více tuku budete spalovat a tím menší bude vaše tělo dostat.

Ne větší! Lidé, kteří hromadně, jako kulturisté, tak velmi záměrně s konkrétní dietní programy, které umožňují jim, aby tak učinily. Prostě mají hodně svalové hmoty, nebude znamenat velkou postavu, právě naopak. Sval je menší než tuk, a budete mít menší a je schopen, aby se vešly i do těch nejmenších položek ve vašem šatníku. Takže se nemusíte bát váhy, jsou velmi důležité, a udržet tlačí sami zvedat těžší váhy tak, aby vám vždy napadal.